شیلنگ فشار قوی

شیلنگ هیدرولیک 4SP و 4SHشیلنگ هیدرولیک 4SP و 4SH

شیلنگ هیدرولیک 4SP و 4SH

شیلنگ هیدرولیک شیلنگی است که تحت فشار بالا، از پلاستیک ترکیبی (سینتتیک)، پلاستیک ارتجاعی در برابر حرارت و یا تفلون تولید شده و کار انتقال سیالات را برای انتقال نیرو به ماشین های هیدرولیک بر عهده دارد.

شیلنگ هیدرولیک شیلنگی است که تحت فشار بالا، از پلاستیک ترکیبی (سینتتیک)، پلاستیک ارتجاعی در برابر حرارت و یا تفلون تولید شده و کار انتقال سیالات را برای انتقال نیرو به ماشین های هیدرولیک بر عهده دارد.
سیستم های هیدرولیک این قابلیت را دارند که گشتاور نیرو را براحتی افزایش داده و یا نیرو را به آن ها وارد کنند. سیستم های مکانیکی مورد استفاده در صنعت، با استفاده از سیستم پیچیده (دنده، زنجیر، قرقره و اهرم ها) قادر خواهند بود با فاصله ای از موتور باعث حرکت ماشین شوند. اما سیستم های هیدرولیک این توانایی را دارند که به سادگی نیرو را از یک موتور مولد نیرو توسط مجموعه ای از شیلنگ های هیدرولیک به مکان دیگری که باید نیرو منتقل شود انتقال دهند. سیالات نیرو را بطور موثری انتقال می دهند زیرا فشرده نمی شوند. نیرویی که به یک سر شیلنگ هیدرولیک وارد می شود، با میزان کمی هدر رفت، به سر دیگر آن منتقل می گردد. تعویض سایز شیلنگ در طول مسیر می تواند باعث افزایش و یا کاهش نیروی انتقالی در طرف دیگر گردد.
شیلنگ های هیدرولیک از سه قسمت اصلی به شرح زیر ساخته شده اند:
1. لوله داخلی وظیفه اصلی این لایه، مقاومت شیمیایی در برابر سیالی است که از داخل شیلنگ عبور می کند.
2. لایه مسلح این لایه، پوششی ازسیم های تابیده شده (با پوشش پلاستیکی) یا سیم های مارپیچ و یا منسوجات بر پایه نخ مستحکم شده می باشد که روی لوله داخلی بافته می شود و معمولا یک تا دو لایه نخ (منجید) و یا یک تا 6 لایه سیم را شامل می شود. وظیفه اصلی این لایه تحمل فشار داخل شیلنگ می باشد.
3. لایه بیرونی این لایه نقش محافظت از شیلنگ در برابر هوا، فرسایش و یا روغن یا مواد شیمیایی را بعهده دارد. این لایه به منزله شناسنامه شیلنگ بوده و مشخصات شیلنگ روی آن درج می گردد.

درباره ما

مجموعه مجلل با کادرى مجرب و متعهد و نزديک به دو دهه فعاليت در زمينه ى شيلنگ، اتصالات، پرس و ساخت شيلنگ آماده ى ارائه خدمات به شركت ها، كارخانجات و ماشين آلات صنعتى و تأمين و تجهيز در مصارف هيدروليک، پنوماتيک، پتروشيمى، بخار، آب و غيره مى باشد.

پشتیبانی

تلفن: 02133998720

تلفن: 02133986405

تلفکس: 02133998649

store.mojallal@gmail.com